Tłumacz

piątek, 12 czerwca 2015

Mycie

Ostatnio (no tydzień temu) Mira była myta. Śmiesznie to wyglądało i trochę żałuję, że nie porobiłam fotek :) Mircia moja kochana tak się cieszyła, że nie mogłam oderwać od niej oczu. Moja ''mała'' lady. Potem oczywiście biegała i nas wszystkich chlapała wodą. Poluje na ptaki choć jej to nie wychodzi, ponieważ jest przypięta DO kojca, bo ma cieczkę. Coraz bardziej mądrzeje. Da się ją przytulić normalnie i nie będzie się ruszać ale za to można mieć mokrą buzię, bo strasznie liże. A Rudy? Rudy świntuszy nie wiem jak to się nazywa co ptaki mają w klatce ale służy im to jako ''kuweta''. Daje to do jedzenia i picia. Dlaczego tak robi????!!! Mojej mamie ostatnio usiadł na ramieniu i przypatrywał się co robi. Nie mam żadnych zdjęć ale porobię w wolnym czasie.

1 komentarz:

  1. Super, że Mircia miała kompiłkę. :3 Czekam na fotki.!

    Pozdrawiamy
    W&E

    OdpowiedzUsuń