Tłumacz

środa, 18 lutego 2015

Przepraszam :D

Kochani przepraszam Was ale nie mogłam się powstrzymać. 2 posty jednego dnia heeh. Tak się w początek bloga wkręciłam. Dlatego też jutro nie będzie posta. Nie wiem też za ile będzie kolejny, ponieważ mam dużo roboty, ferie mi się nie dawno skończyły i trudno wrócić do wiru zajęć związanych z szkołą dlatego muszę dużo nadrabiać. Dzisiaj dodam zdjęcie odcisku łapy/łapek, które moja kochana Mira zrobiła goniąc ze mną na podwórku. Ślad wyszedł ładnie i postanowiłam Go sfotografować. Światła ładnie padało na to miejsce więc efekt może nie wyszedł WOW! Ale mi się osobiście podoba :

P.S Chciałabym podziękować za tyle wyświetleń. Nie spodziewałam się, ponieważ dopiero zaczynam. Jeśli ktoś ma zastrzeżenia do mojego bloga to proszę śmiało pisać w komentarzach, bo pewnie wezmę pod uwagę wasze opinie, rady czy też tak zwane hejterstwo :) W kolejnym poście postaram napisać się o naszych wspólnych zabawach i jej dziwnych zachowań (niczego nie obiecuje) Pozdrawiamy Mira i Paulina :D

1 komentarz:

  1. Super post :3 Czekamy na dalsze posty! Zapraszamy do nas ;)

    Pozdrawiamy
    W&E
    http://yorkshireterrier-eddy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń