Tłumacz

wtorek, 24 lutego 2015

Spacerki

W dzisiejszym poście napisze troszkę o wspólnych spacerach ze mną, Wiktorią, Mirą i Eddym (link do ich bloga- http://yorkshireterrier-eddy.blogspot.com/ ) Czasami idzie z nami nasz kolega Kacper z jego psem Chakusiem [czyt. Czakusiem] Latem chodziliśmy bardzoo często na wspólne spacery. Przez cała jedną część naszej miejscowości :)) Zawsze razem rozmawialiśmy i chodziliśmy do lasu gdzie była opuszczona hu śtawka. Raz Kacper (znawca tego jakże cudownego lasu ) Chciał nas z niego wyprowadzić. Trzeba było skoczyć na kamień, żeby przejść na drugą stronę mini rzeczki. Gdy próbowałam przeskoczyć na drugą stronę mira mnie pociągnęła a ja wpadłam w błoto albo wodę. Nie pamiętam, ponieważ dawno to było :) Wracałam tak przez całą drogę powrotną. Zapomniała dodać, że latem jak idziemy na spacer bierzemy ze sobą plastikową miskę i butelkę wody, żeby napoić nasze pieski, gdy są spragnione. Mira, gdy chciała picie skakała mi na plecy. Mira oraz Eddy mają dużo znajomych w okolicy. Eddy to dokładnie nie powiem Wam, ponieważ nie jestem pewna ale Mira ma Britę (jeden ze  wcześniejszych postów), Dorosłego owczarka obok naszego kolegi oraz suczkę w jej wieku :) Na razie tyle ale ''dalej szukamy''. W poprzednim poście pisałam, że postaram się zrobić zdjęcia Mirze. Udało mi się i parę zrobiłam. Oto kilka z nich:


 P.S Nic nie przerabiałam zdjęcia tak same wyszły.

1 komentarz:

  1. Super pomysł na posta :D Zdjęcia również, ale miałaś dodać te z Mirą i Dawidem ;)

    Pozdrawiamy
    W&E
    yorkshireterrier-eddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń